מערכת COL
|
יום א' אדר ה׳תשס״ד
23.02.2004
אשדוד: "מדור לדור בשיר ובמזמור"
בית ספר חב"ד באשדוד בניהולה של הגברת רבקה גוראריה ערך ביום ראשון, אירוע בנושא "מדור לדור בשיר ובמזמור". נושא הערב היה מורשת יהדות בוכרה ותלמידות בית הספר, הציגו בנושא זה, שרו ורקדו.
את הערב כיבדו: סגן ראש העיר מר גרשון פלדמן, מנהלת מחלקת חינוך בעירייה הגב' יהודית גרנות, מנכ"ל אור אבנר בישראל הרב אליהו וילהלם, מנכ"ל מוסדות חב"ד באשדוד הרב שניאור גודמן. את הארוע הפיקו תלמידות מכללת בית רבקה בכשרון רב.
מנכ"ל אור אבנר בישראל הרב אליהו וילהלם נושא דברים
לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
21 תגובות
1.
יישר כוח!
א' אדר ה׳תשס״ד
ליהודית, סימה, טובי והדסי
עשיתם את זה....
היה מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עשיתם את זה....
היה מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.
היה מקסים
א' אדר ה׳תשס״ד
יישר כח למארגנות....
3.
סימה, הדסי וטובי
א' אדר ה׳תשס״ד
כל הכבוד! שמענו שהיה מקסים!
4.
היה מדהים!!
א' אדר ה׳תשס״ד
סימה, טובי יודית, הדסי,ליאת!!
כל הכבוד!!!
היה מקסים נהנתי מכל רגע!!
ותמשיכו כך אתם מקסימות!!
ה-סטג'רית :)
כל הכבוד!!!
היה מקסים נהנתי מכל רגע!!
ותמשיכו כך אתם מקסימות!!
ה-סטג'רית :)
5.
היה מקסים!!!!
א' אדר ה׳תשס״ד
זה שהיה מקסים זה ידוע וזה שמגיע כל הכבוד ענקי ליהודית טובי וסימה ידוע גם , אבל מה עם כל הכבוד להעוזרות של המארגנות????!!!!
6.
חב"ד???
א' אדר ה׳תשס״ד
מדוע מצויין בכתבה בי"ס חב"ד הרי הבי"ס נקרא "בית ספר אור אבנר" ו-חב"ד- נכנס לחצאי עיגול = סוגריים.
7.
באחד באדר משמיעין על הכלאים
א' אדר ה׳תשס״ד
יש פסק דין מפורש מבי"ד רבני חב"ד לא לקרוא לבי"ס אור אבנר בשם חב"ד!
מי שקורא לבי"ס זה חב"ד הולך נגד הב"ד ונגד מייסד הבי"ד!
מי שקורא לבי"ס זה חב"ד הולך נגד הב"ד ונגד מייסד הבי"ד!
8.
הרי כתוב הרב וילהלם מנכ"ל אור אבנר, ותו...
ב' אדר ה׳תשס״ד
אז בשביל מה להכניס ידיעה זו, הרי עכשיו אני אצטרך לחכות עד שיעלה הדף הבא עם החדשות הקודמות מה שלא הספקתי, ואני אצטרך לחכות, כי ידיעה זו הורידה כתבה אחת למטה.
9.
תגובה ל-8
ב' אדר ה׳תשס״ד
התלונה היא לא נגד הרב וילהלם אלא נגד השלט של ביה"ס שתולה בתמונה!
10.
כלך מן המחלוקת
ב' אדר ה׳תשס״ד
ל 6 - 7 - 8 אינכם דואגים לחב"ד ולא לרבנים, סתם מחלוקת במילים קדושות.
המנהלת חבד"ית, המורות חבד"יות, החינוך חב"די, הניהול בפועל ע"י בית חב"ד, הבעלות ממ"ד כמו קודם, אז מה אם אור אבנר עוזר ומשלם כסף ושעות, מישהו במחלוקת עם אור אבנר אז בית הספר כבר לא חב"ד?
בית שז"ר חב"ד! ישיבת חזון אליהו חב"ד! ישיבת אור מאיר חב"ד! בית הר"מ חב"ד! כשקוראים לבית הספר אור אבנר זה מפסיק להיות חב"ד?? די להלקאה עצמית. אין עוד גוף שיורק לאלו שעוזרים לו.
אגב בכל העולם אור אבנר חב"ד מי יודע למה בארץ לא??
המנהלת חבד"ית, המורות חבד"יות, החינוך חב"די, הניהול בפועל ע"י בית חב"ד, הבעלות ממ"ד כמו קודם, אז מה אם אור אבנר עוזר ומשלם כסף ושעות, מישהו במחלוקת עם אור אבנר אז בית הספר כבר לא חב"ד?
בית שז"ר חב"ד! ישיבת חזון אליהו חב"ד! ישיבת אור מאיר חב"ד! בית הר"מ חב"ד! כשקוראים לבית הספר אור אבנר זה מפסיק להיות חב"ד?? די להלקאה עצמית. אין עוד גוף שיורק לאלו שעוזרים לו.
אגב בכל העולם אור אבנר חב"ד מי יודע למה בארץ לא??
11.
אכן בית ספר אור אבנר- חב"ד
ב' אדר ה׳תשס״ד
כתלמידה בבית ספר אני רוצה לומר שברור לכולם שזה בית ספר אור אבנר חב"ד מרגישים זאת בהכל ואולי זה נכתב בלי לשים לב.
12.
השכיחו העיקר!!
ב' אדר ה׳תשס״ד
באחת התגובות נאמר - המורות חב"דיות החינוך חב"די וכו' וכו'. על כגון זה נאמר "למדו תורה ושכחו על נותן התורה" ר"ל, שכן לא מזכירים (ואולי משכיחים) שביה"ס נקרא בעבר ע"ש הרבי הקודם (אוהלי יוסף יצחק) שידוע עד כמה יקר ועקרוני לכ"ק אדמו"ר נשי"ד, ותמורת כספו של מר לב לוויב המירו ר"ל בשם אביו (אור אבנר)
13.
תגובה ל-10
ב' אדר ה׳תשס״ד
א) מכל הרשימה של המוסדות שרשמת אין אחד מהם שהנשיא שלו הוא אדם אחר. ובאור אבנר הנשיא שלו הוא אדם שהוא לא מרבותינו נשיאנו.
ב) כל הרשימה הנ"ל קיבלה רשות מהב"ד להוסיף את השם חב"ד. אור אבנר לא! לכן מי שקורא לעצמו חב"ד בלי רשות הוא הולך נגד הבי"ד ונגד מייסדו.
אדרבה. לך לב"ד ותבטל את הפסק שלהם.
ב) כל הרשימה הנ"ל קיבלה רשות מהב"ד להוסיף את השם חב"ד. אור אבנר לא! לכן מי שקורא לעצמו חב"ד בלי רשות הוא הולך נגד הבי"ד ונגד מייסדו.
אדרבה. לך לב"ד ותבטל את הפסק שלהם.
14.
תגובה ל 12 ו 13
ב' אדר ה׳תשס״ד
לבית ספר יש שם, ויש מי שדואג, שם לא היה לבית הספר חוץ מבי"ס חב"ד ממ"ד, ואוהלי יוסף יצחק לא היה שמו של בית הספר, אלא היו אלו שאמורים היו לדאוג לביה"ס.
לדוגמא, בי"ס חב"ד באר שבע נקרא עוזיאל ומי שאמור לדאוג לו זו רשת אוהלי יוסף יצחק.
לביה"ס באשדוד כנראה משום מה לא דאגו, עד כדי סכנת סגירה, ואז במקום להיתמוטט פנה הרב גודמן לעזרת אור אבנר.
אור אבנר נותנים כסף ושעות, וזכותם לבקש ששמו של בית הספר יהיה על שם אביו של.. כמו חזון אליהו ועוד..
גם אם אור אבנר האירגון כשלעצמו, משום מה, בארץ, עדיין לא נקרא חב"ד, בית הספר שמנוהל על ידי בית חב"ד יש לו הזכות להיקרא חב"ד, גם אם מקבל כסף ממישהו שלא מוצא חן בעיני מוסד חב"די אחר.
חבל שמנהלי הרשת קיבלו חלחלה מעזרתו של אור אבנר ולא אמרו תודה, היו אומרים תודה, ממשיכים בקשר ההדוק עם בית הספר, באים למסיבות, וכו', כמו שאומר קוטלרסקי לאור אבנר, והשלוחים שם ברוסיה לא מפסיקים להיות חב"ד, וממשיכים בקשר ההדוק עם המרכז.
אבל זה לא שייך, כי כאן יש מחלוקת.. התנצחות.. שמתחילה ברוסיה... וחבל
אם רק ימצא מי שישכין שלום, הלואי
לדוגמא, בי"ס חב"ד באר שבע נקרא עוזיאל ומי שאמור לדאוג לו זו רשת אוהלי יוסף יצחק.
לביה"ס באשדוד כנראה משום מה לא דאגו, עד כדי סכנת סגירה, ואז במקום להיתמוטט פנה הרב גודמן לעזרת אור אבנר.
אור אבנר נותנים כסף ושעות, וזכותם לבקש ששמו של בית הספר יהיה על שם אביו של.. כמו חזון אליהו ועוד..
גם אם אור אבנר האירגון כשלעצמו, משום מה, בארץ, עדיין לא נקרא חב"ד, בית הספר שמנוהל על ידי בית חב"ד יש לו הזכות להיקרא חב"ד, גם אם מקבל כסף ממישהו שלא מוצא חן בעיני מוסד חב"די אחר.
חבל שמנהלי הרשת קיבלו חלחלה מעזרתו של אור אבנר ולא אמרו תודה, היו אומרים תודה, ממשיכים בקשר ההדוק עם בית הספר, באים למסיבות, וכו', כמו שאומר קוטלרסקי לאור אבנר, והשלוחים שם ברוסיה לא מפסיקים להיות חב"ד, וממשיכים בקשר ההדוק עם המרכז.
אבל זה לא שייך, כי כאן יש מחלוקת.. התנצחות.. שמתחילה ברוסיה... וחבל
אם רק ימצא מי שישכין שלום, הלואי
15.
לתלמידה מתגובה 11
ב' אדר ה׳תשס״ד
את כותבת שאת מרגישה בהכל שזה חב"ד.
כדאי שתדעי שיש דברים שלא מרגישים אותם. אלה הדברים שרק הנשמה חשה בהם, זוהי הרוח המיוחדת שהרבי משרה על תלמידיו הלומדים בבי"ס שברשת שלו.
ברשתות אחרים יש הרבה דברים טובים ואפילו רוח חב"דית אבל לא את עצמותו ומהותו של הרבי.
כדאי שתדעי שיש דברים שלא מרגישים אותם. אלה הדברים שרק הנשמה חשה בהם, זוהי הרוח המיוחדת שהרבי משרה על תלמידיו הלומדים בבי"ס שברשת שלו.
ברשתות אחרים יש הרבה דברים טובים ואפילו רוח חב"דית אבל לא את עצמותו ומהותו של הרבי.
16.
תגובה ל 15
ב' אדר ה׳תשס״ד
מה אתה רוצה מהתלמידה, תכתוב לה בדיוק, נו תכתוב, לכי למוסד אחר, ממ"ד, או ממלכתי, העיקר לא אור אבנר, חוששני שגם לזה אתה מוכן.
זה בטח כן הרצון של הרבי ???
מה יש לך לומר לתלמידה?? ללמוד שם או במוסד אחר??
גם אם המוסד אור אבנר, לא חב"ד, בית הספר באשדוד הוא כן חב"ד, אפילו שקוראים לו אור אבנר.
גני חב"ד בצפת שנקראים גני שושנה על שם אמא של גוטניק, הם חב"ד, גם אם מוסד שגוטניק יקים לא יהיה חב"ד.
זה בטח כן הרצון של הרבי ???
מה יש לך לומר לתלמידה?? ללמוד שם או במוסד אחר??
גם אם המוסד אור אבנר, לא חב"ד, בית הספר באשדוד הוא כן חב"ד, אפילו שקוראים לו אור אבנר.
גני חב"ד בצפת שנקראים גני שושנה על שם אמא של גוטניק, הם חב"ד, גם אם מוסד שגוטניק יקים לא יהיה חב"ד.
17.
תגובה ל-14
ג' אדר ה׳תשס״ד
דברך הם דמוגגיה זולה.
הבימה הזו אינה המקום להתפלפל עמך אך יש דבר אחד שממנו אי אפשר להתעלם:
בחוזה בין אור אבנר לבית הספר שלהם יש הוראות ברורות שבית הספר שייך לרשת שלהם בלבד!
ולא לרשת אהלי יוסף יצחק!
חזון אליהו, אינו רשת חדשה שבאה להתמודד מול רשת תומכי תמימים.
גם: בחזון אליהו לא כתבו שפלוני בן פלוני הוא נשיא הישיבה.
אם 'אור אבנר' היה מבקש שיקראו לבי"ס זה בשמו ושיהיה תחת רשת אהלי י"י. ניחא. אבל לא כך הם פני הדברים.
הבימה הזו אינה המקום להתפלפל עמך אך יש דבר אחד שממנו אי אפשר להתעלם:
בחוזה בין אור אבנר לבית הספר שלהם יש הוראות ברורות שבית הספר שייך לרשת שלהם בלבד!
ולא לרשת אהלי יוסף יצחק!
חזון אליהו, אינו רשת חדשה שבאה להתמודד מול רשת תומכי תמימים.
גם: בחזון אליהו לא כתבו שפלוני בן פלוני הוא נשיא הישיבה.
אם 'אור אבנר' היה מבקש שיקראו לבי"ס זה בשמו ושיהיה תחת רשת אהלי י"י. ניחא. אבל לא כך הם פני הדברים.
19.
דיי!!!
ג' אדר ה׳תשס״ד
מספיק למחלוקות!!!!!
לא נימאס כל הזמן להכנס לתוך הליכלוך הזה?????????????????????????????????????????....
לא נימאס כל הזמן להכנס לתוך הליכלוך הזה?????????????????????????????????????????....
20.
יישר כוח לסייעת!
ג' אדר ה׳תשס״ד
דינה
22.
למה לא לומדים בתניא של סטמר?
ג' אדר ה׳תשס״ד
זה תניא זהה. יש בו את כל התיבות הקדושות של בעל התניא. יש בו "אוירה מאוד חב"דית". אפשר דרכו להיות "בינוני".
אלא שכל זמן שאין לו את ה'שטעמפיל' של קה"ת חסרה בו ה"נקודה"
והמבין יבין.
אלא שכל זמן שאין לו את ה'שטעמפיל' של קה"ת חסרה בו ה"נקודה"
והמבין יבין.
23.
ממש גאים בכם
ג' אדר ה׳תשס״ד
הדסי, סימה יהודית ישר כח