מערכת COL
|
יום כ"ד אלול ה׳תשס״ג
21.09.2003
'מחכים למשיח באיסטערן פארקווי'
היום ב"ניו יורק טיימס" מתפרסמת כתבה נרחבת על חסידות חב"ד, תחת הכותרת 'מחכים למשיח באיסטערן פארקווי'.
צילום: Marc Asnin ניו יורק טיימס תשנ"ב
לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
10 תגובות
1.
report is anti lubavitch
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
there is no reason to report on this article. it is a very bad report on lubavitch.
2.
ZEH LO SHAVE LIKROH
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
I JUST FINISHED READING THE ARTICLE. IT IS ANTI LUBAVITCH IT IS NOT ONLY ANTI-MOSHIACH..
5.
responsibility
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
This article is just another reminder of the responsibility that we, as Anash carry, to stay within the bounderies of what the Rebbe told us, and to those who are now running the major mosdos.
6.
הכתבה היא לא נגד חב"ד
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
בכתבה ברור דבר אחד: משיחיות גרמה וגורמת נזק בל ישוער לחב"ד. נקודה.
12.
לעורך
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
אולי אתה לא מבין את השפה האנגלית אבל לא יאה לפרסם מאמר שהוא לא בעד חב"ד באתר שמייצג את חב"ד
13.
תרגום
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
אולי מישהו יוכל לספר לנו מה כתוב בכתבה?
14.
קראתי את הכתבה ורציתי לבכות
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
קשה לראות את הפרצוף האמיתי שלנו מרוח ככה בניו יורק טיימס.
הכתבה מציגה את הנזק האיום שעושים המשיחיסטים.
לבכות לבכות
הכתבה מציגה את הנזק האיום שעושים המשיחיסטים.
לבכות לבכות
17.
Bottom Line
כ"ד אלול ה׳תשס״ג
This Jewish reporter should stick to writing his book about baseball in the 70's instead of airing other people's dirty laundry.
And no one should be too shocked because after all it is the biased anti-semitic New York Times.
And no one should be too shocked because after all it is the biased anti-semitic New York Times.
21.
המחלוקת היא מקור הבעיה
כ"ה אלול ה׳תשס״ג
התרשמותי מהכתבה היא שמצבנו דומה למה שקורה בארץ.השמאל צוחק על הימין ועל ידי זה הוא נותן חומר לתקשורת האנטישמית בעולם .אילו האנטים לא היו צוחקים כל היום על המשיחיסטים שהם משוגעים וכו". והיו מכבדים את דעתם ולא הייתה מחלוקת בליובאוויטש.אזי בחוץ היו מכבדים אותנו וכותבים עלינו בצורה הרבה יותר מכובדת.אבל במצב הזה שהאנטים חושבים שרק הם צודקים ואינם יודעים לכבד את דעתו של השני . הלעג הזה שהם לועגים הוא נתינת כח ואקשן לכל השונאים בחוץ . וכנראה בחוש שהלעג הזה משתקף היטב בכתבה.ולכן המסקנה מזה צריך להיות.שכל צד צריך לכבד את דעתו של השני ובפרט שהמשיחסטים הם אחוז ניכר בליובאוויטש. כ 30 או 40 אחוז (ואע"פ שאפשר להתווכח שהם מעט יותר או מעט פחות אבל כולם מודים שהם קרוב לסכום הנ"ל וזה חלק גדול מחבד) ולא חייבים להסכים אתם אבל צריך לכבד דעתם (וכמובן שגם המשיחסטים הם לא טלית שכולה תכלת ויש מבניהם כמה אלימים שעושים מעשים נוראים כמו המעשה עם הבאס להאוהל .וזה צריך לטפל ביד קשה ).וכמובן שגם המשיחסטים צריכים לכבד דעת האנטים אבל אני מתמקד כאן על הלעג דהאנטים מפני שהשונאים בחוץ מסיבות מובנות מדגישים הלעג דהאנטים על המשיחסטים .וכשאני הולך כל יום לויליאמסבורג לעבוד ואני שומע צחוקם על ה"מחלוקת בחבד" ועל "התפרקות חבד"אני נוכח לדעת שלא דיעת המשיחסטים מביאה הצחוק אלא עצם המחלוקת והפילוג היא שמביאה הזלזול ואם היינו מאוחדים שמא היה מעט צחוק שזה תמיד היה אבל לפחות הם היו מסתכלים עלינו כתנועה חזקה ומאוחדת כמו פעם אבל עכשיו הם מסתכלים עלינו כתנועה שסועה ונגמרת שאין בה עוד כח
28.
אתם סתם מעלילים
כ"ה אלול ה׳תשס״ג
לאלו מ12 ו14, שתדעו לכם שאם הייתם קוראים את הכתבה המלאה לפני התגובה שלכם, אולי הייתם כותבים עם קצת שכל.
הכתבה היא נגד ליובאוויטש!!! היינו תנועת חבד, לא משנה אם אתם אנטים או משיחיסטים, רק משום שיותר קל לצחוק על המשיחיסטים, הם מתחילים בזה, וממשיכים לקלל את כל ליובאוויטש, גם אתכם אנטים מקולקלים.
גם שתדעו שכל העובדות המובאות בכתבה הם מפיהם של שני צעירים מקראון היטס שירדו מן הדרך, בכיוונו של שמוטקין מוויס-קונסין, שלא משמיט הזדמנות לקלל את ליובאוויטש (עיין דבריו בספר 'צבא של הרבי' וד''ל). ואת הפרטים האלו תוכלו לראות אם תקראו את הכתבה המלאה!!!
רק אל תבישו את עצמכם.
הכתבה היא נגד ליובאוויטש!!! היינו תנועת חבד, לא משנה אם אתם אנטים או משיחיסטים, רק משום שיותר קל לצחוק על המשיחיסטים, הם מתחילים בזה, וממשיכים לקלל את כל ליובאוויטש, גם אתכם אנטים מקולקלים.
גם שתדעו שכל העובדות המובאות בכתבה הם מפיהם של שני צעירים מקראון היטס שירדו מן הדרך, בכיוונו של שמוטקין מוויס-קונסין, שלא משמיט הזדמנות לקלל את ליובאוויטש (עיין דבריו בספר 'צבא של הרבי' וד''ל). ואת הפרטים האלו תוכלו לראות אם תקראו את הכתבה המלאה!!!
רק אל תבישו את עצמכם.